Międzynarodowy projekt: „Teachers’ Pedagogical Thinking and Use of Learning Analytics”
Cele: Poznanie możliwości wykorzystania analityki uczenia się (ang. learning analytics – LA) w kształceniu akademickim. Celem praktycznym identyfikacja dobrych praktyk wśród nauczycieli akademickich dotyczących stosowania LA
Uczestnicy zespołu badawczego (można wskazać lidera): prof. dr hab. Beata Przyborowska; dr hab. Hanna Solarczyk-Szwec, prof. UMK; dr hab. Wioletta Kwiatkowska, prof. UMK; dr Kinga Majchrzak-Ptak; dr Iwona Murawska.
Instytucje partnerskie: Badanie prowadzone jest w uniwersytetach zrzeszonych w YUFE: Uniwersytet Wschodniej Finlandii, Uniwersytet w Maastricht, Uniwersytet Cypryjski, Uniwersytet Paryski III: Nowa Sorbona, Uniwersytet w Rijece, Uniwersytet Antwerpski
Współpracownicy spoza INP (osoby): –
Źródło finansowania; kwota dofinansowania zewnętrznego: –
Czas realizacji projektu: 2024-2026
Produkty/ rezultaty:
– istniejące
Kwiecień 2024 realizacja badań sondażowych w uniwersytetach zrzeszonych w YUFE dotyczących wykorzystania analityki uczenia się w kształceniu akademickim
– planowane
- 16-17 września 2024, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference 2024”
- artykuły naukowe, warsztaty dla nauczycieli akademickich
Słowa klucze: analityka i ocena procesu uczenia się, student, nauczyciel akademicki, nauczanie, uczenie się