Instytut Nauk Pedagogicznych

Kontaktul. Lwowska 1, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 46 68

Międzynarodowy projekt: „Teachers’ Pedagogical Thinking and Use of Learning Analytics”

Cele: Poznanie możliwości wykorzystania analityki uczenia się (ang. learning analytics – LA) w kształceniu akademickim. Celem praktycznym identyfikacja dobrych praktyk wśród nauczycieli akademickich dotyczących stosowania  LA

Uczestnicy zespołu badawczego (można wskazać lidera): prof. dr hab. Beata Przyborowska; dr hab. Hanna Solarczyk-Szwec, prof. UMK; dr hab. Wioletta Kwiatkowska, prof. UMK; dr Kinga Majchrzak-Ptak; dr Iwona Murawska.

Instytucje partnerskie: Badanie prowadzone jest w uniwersytetach zrzeszonych w YUFE: Uniwersytet Wschodniej Finlandii, Uniwersytet w Maastricht, Uniwersytet Cypryjski, Uniwersytet Paryski III: Nowa Sorbona, Uniwersytet w Rijece, Uniwersytet Antwerpski

Współpracownicy spoza INP (osoby): –

Źródło finansowania; kwota dofinansowania zewnętrznego: –

Czas realizacji projektu: 2024-2026

Produkty/ rezultaty:

– istniejące

Kwiecień 2024 realizacja badań sondażowych w uniwersytetach zrzeszonych w YUFE dotyczących wykorzystania analityki uczenia się w kształceniu akademickim

– planowane

Słowa klucze: analityka i ocena procesu uczenia się, student, nauczyciel akademicki, nauczanie, uczenie się