Instytut Nauk Pedagogicznych

Kontaktul. Lwowska 1, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 46 68

Mentoring rówieśniczy w rozwoju zachowań profesjonalnych studentów pielęgniarstwa

Dr Małgorzata Fopka-Kowlczyk Rola : promotora pomocniczego, w tym zwłaszcza:

-współtworzenie programu mentoringu rówieśniczego oraz programu kształcenia osób przygotowywanych do mentoringu

– metodologia walidacji narzędzia do badania

– współtworzenie publikacji

 

Cele

1.Skonstruowanie curriculum dedykowanego podnoszeniu kompetencji interpersonalnych w pracy z chorym wśród studentów pielęgniarstwa

2.ocena poziomu kompetencji interpers. wśród studentów kierunków pielęgniarskich

3.ewaluacja wpływu szkolenia na wzrost kompetencji interpersonalnych

 

Uczestnicy i lider

– dr hab. Beata Dobrowolska, prof. UMK

– dr M. Fopka-Kowalczyk

– mgr A. Obuchowska

 

Instytucje partnerskie

Uniwersytet Medyczny w Lublinie

– INP UMK

 

Źródła finans.

finansowanie z funduszy statutowych dr hab. Beaty Dobrowolskiej, prof. UM, Lublin

 

Czas realizacji projektu

V.2023-VI.2027

 

Produkty/rezultaty

Planowane są 4 publikacje:

1.mapowanie mentoringu rówieśniczego

2.walidacja narzędzia do badania

3.Opis badań związanych z mentoringiem

4.ewaluacja badań pre i post test

 

Słowa klucze

Studenci pielęgniarstwa, mentoring rówieśniczy, kompetencje interpersonalne, współczucie