Mentoring rówieśniczy w rozwoju zachowań profesjonalnych studentów pielęgniarstwa
Dr Małgorzata Fopka-Kowlczyk Rola : promotora pomocniczego, w tym zwłaszcza:
-współtworzenie programu mentoringu rówieśniczego oraz programu kształcenia osób przygotowywanych do mentoringu
– metodologia walidacji narzędzia do badania
– współtworzenie publikacji
Cele
1.Skonstruowanie curriculum dedykowanego podnoszeniu kompetencji interpersonalnych w pracy z chorym wśród studentów pielęgniarstwa
2.ocena poziomu kompetencji interpers. wśród studentów kierunków pielęgniarskich
3.ewaluacja wpływu szkolenia na wzrost kompetencji interpersonalnych
Uczestnicy i lider
– dr hab. Beata Dobrowolska, prof. UMK
– dr M. Fopka-Kowalczyk
– mgr A. Obuchowska
Instytucje partnerskie
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
– INP UMK
Źródła finans.
finansowanie z funduszy statutowych dr hab. Beaty Dobrowolskiej, prof. UM, Lublin
Czas realizacji projektu
V.2023-VI.2027
Produkty/rezultaty
Planowane są 4 publikacje:
1.mapowanie mentoringu rówieśniczego
2.walidacja narzędzia do badania
3.Opis badań związanych z mentoringiem
4.ewaluacja badań pre i post test
Słowa klucze
Studenci pielęgniarstwa, mentoring rówieśniczy, kompetencje interpersonalne, współczucie