
Instytut Nauk Pedagogicznych

tel.: +48 56 611 46 68
Projekty badawcze
- Badaczki toruńskiej pedagogiki
- Kobiety toruńskiej pedagogiki
- Etnografia fokusowa troski hospicyjnej. Badania instytucji
- Clinical Pedagogy
- Różnorodne umysły – studiowane z ASD (RUSZA ASD)
- Międzynarodowy projekt: „Teachers’ Pedagogical Thinking and Use of Learning Analytics”
- Pracownia Badań nad Obcością i Wykluczeniem
- Popularna kultura prawna studentek i studentów kierunków pedagogicznych, pracy socjalnej i specjalności nauczycielskich prowadzonych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Zespół badań pracy socjalnej
- Dobrostan społeczności akademickiej
- Zachowania zdrowotne i wolnoczasowe liderów edukacji
- Duchowość uczniów szkół średnich rezygnujących z uczestnictwa w lekcji religii
- Teoretyczny model narzędzia wspomagającego diagnozę i profilaktykę nadmiernego korzystania z urządzeń cyfrowych przez dzieci i młodzież szkolną (uczniów szkoły podstawowej)
- Specialist Palliative Care’s Role in Cancer Survivorship Model
- Duchowość w med. – program kształcenia studentów kierunków medycznych
- Współczucie dla innych i troska duchowa wśród pracowników hospicjów
- Samoakceptacja – adaptacja Unconditional Self-Acceptance Questionnaire autorstwa Haaga i Chamberlain’a
- Mentoring rówieśniczy w rozwoju zachowań profesjonalnych studentów pielęgniarstwa
- Troska duchowa polskich lekarzy opieki paliatywnej
- Spirituality in palliative care. What it is and what is matter?
- Akademia Liderów Innowacji. Podzespół ds. Opracowania modelu wdrożeń społecznych w naukach społecznych i humanistycznych